Kryteria z przyrody dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
Autor: Jolanta Oskwarek
|
13 Kwi 2011, 22:36 |
Asia napisała do mnie:
"Szukam wymagań z przyrody dostosowanych do ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (klasy IV, V,VI).
Potrzebuję również kryteria oceniania z przyrody dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (klasy IV, V,I).
Pozdrawiam,
Asia"
Oto Wasze odpowiedzi:
- Kryteria oceniania ucznia upośledzonego w stopniu lekkim przyroda 4.doc
- Dostosowania z przyrody dla osoby niepełnosprawnej w stopniu lekkim
- (nadesłała Hanna Miotke):
- podawanie poleceń w prostej formie
- unikanie trudnych abstrakcyjnych pojęć
- wolniejsze tempo pracy
- uwzględnienie trudności w odczytywaniu mapy, określaniu stron świata
- uwzględnienie trudności z zapamiętaniem nazw geograficznych
- Dostosowania z przyrody dla osoby niepełnosprawnej w stopniu lekkim (nadesłała Maria):
- musisz dostosować do każdego ucznia,który ma opinię z PPP ,
- wydłużyć czas pracy.
- uczeń musi przy pomocy nauczyciela rozwiązywać zadania,
- polecenie musisz powtarzać kilka razy,
- zachęcać do wytrwałego dokończenia zaczętego zadania ,
- wspierać, podnosić samoocenę ucznia,
- chwalić nawet za małe sukcesy itp,
- oceny wg waszego statutu szkoły dostosować do swoich uczniów.
- nie możesz mieć takich samych jak w innej szkole, bo masz innych uczniów.
- w internecie znajdziesz program jeśli nie masz i trzeba popracować indywidualnie,
- później ewaluacja i zobaczyć co należy zmienić. To nie takie łatwe, ale taki jest nasz zawód.
- Powodzenia , ja też zawsze długo pracuję nad tymi sprawami .Pozdrawiam Maria
Dodaj Twój komentarz:
Czy chcesz otrzymywać od nas maile z darmowymi materiałami?
Podaj swój e-mail, żeby dostawać materiały dla nauczycieli z Oskwarek.pl
Odbierz maila potwierdzającego i kliknij na link potwierdzający.
br>
|
Ostatnia modyfikacja ( 13 Kwi 2011, 22:47 )
|